You are not logged in.

Dear visitor, welcome to VDR Portal. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Saturday, April 23rd 2011, 12:57am

vdradmin-am & Firefox 4

das vdradmin-am Tool harmoniert nicht mit dem neuen Firefox 4.
Meine Ansicht steht per default auf Timeline, das bringt den neuen Firefox komplett zum Absturz. Ein Update von 3.5.3 auf 3.6.5 brachte auch keine Abhilfe. die Versionen 3.6.6 und 3.6.7. kann ich leider nicht starten, da angeblich ein ./cache fehlt (das es aber unter /root/.cache) gibt.

fatzgenfatz

Professional

Occupation: Gasmann-Assistent

• Send private message

2

Saturday, April 23rd 2011, 5:29am

Hallo,

mit meinem Firefox 4 aus Ubuntu Natty kann ich keine Abstürze in der Timeline-Ansicht feststellen.

mfG,
f.
VDR1: HW: MSI H81i,Pentium G3220, Zotac GT 630 Zone Edition, Sundtek MediaTV Pro USB-Stick, Sundtek MediaTV Digital Home, LC-Display: SDC Megtron, IR-Empfänger: Atric v5, Gehäuse: MC-1200. FB: Harmony 700. SW: yavdr 0.5a
VDR2: yavdr 0.5, Intel Pentium E5300, MS-Tech MC-1200, ASUS P5G41C-M LX, G41,MSI VN210-MD512H (NVIDIA GeForce 210), Atric, Sundtek MediaTV Digital Home, FB: Harmony 300, USB-Sound: Terratec Aureon Dual USB