You are not logged in.

Dear visitor, welcome to VDR Portal. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Thursday, March 2nd 2006, 11:49pm

VDR und Activy 370 möglich ???

Hallo, ist es möglich auf eine Activy 370 das VDR aufzuspielen?? Würde mich über eine possitive Nachricht freuen, denn die Siemens Software ist groten schlecht. Ich danke im voraus. für antworten.

ULF

Sage

Posts: 3,896

Location: Niedersachsen

  • Send private message

2

Friday, March 3rd 2006, 12:09am

Hi und :welcome

Antwort : sicher

Fragen nur Budgets oder haste auch ne FullFeatured im Auge?
welche Distribution hättest du den gerne?

Gruss Ulf

Ps http://www.vdr-wiki.de/wiki/index.php/Kategorie:Activy

mal so zum lesen wenn es auch meist um Activy 300 geht
Antec Fusion Black, M3N78-VM, Athlon 4850e, 2xDVB-c, yavdr

This post has been edited 1 times, last edit by "ULF" (Mar 3rd 2006, 12:11am)


3

Friday, March 3rd 2006, 7:58am

Das sagst du so leicht !

Mit der Activy 300 gibt es ja genug seiten wo man seine null-ahnung beseitigen kann, aber die Neue !!! Trotzdem Danke für den Tip