You are not logged in.

Dear visitor, welcome to VDR Portal. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

FrankJepsen

Professional

• "FrankJepsen" started this thread

Occupation: Informatiker

• Send private message

21

Thursday, May 6th 2010, 4:00pm

Hallo,

am Wochenende habe ich nach längerer Zeit mal wieder ein Update meines VDRs gemacht (immer noch V1.6 E-Tobi Multipatch). Dann wollte ich meinen Patch wieder einbauen und konnte mit Freude feststellen, das nicht nur TomG sondern auch Tobi meinen Patch inzwischen übernommen hat. :D

Vielen Dank dafür. :vdr1

Bei Tobi ist er aber standardmäßig deaktiviert. Aber vielleicht ändert sich das ja noch. ;)

Tschüß Frank

Meine VDR

yaVDR (Aktiv): yaVDR 0.5
SilverStone GD06B , be quiet! PP L7 300W, ASRock B75 Pro3-M, Intel G645, 4GB, ASUS GT610, DD cineS2 V6, Samsung SSD 64GB, WD 2TB, WD 1TB, LiteOn DVD±RW/BD-ROM
VDR: c't V7.0 VDR1.6.0 UTF-8 (eTobi-Multipatch), GLCD 128x64
ASUS A78NX-VM400, Athlon XP2600, 512MB, Samsung 750 GB, DVB-S TT 1.5 (Full-TS-Modded), TT S2-3200
GrafDroid VDR-Wakeup V2.1 Sortrecordings-Patch EditMarks- & HardLinkCutter-Patch