You are not logged in.

Dear visitor, welcome to VDR Portal. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

GR24

Trainee

• "GR24" started this thread

Occupation: Speicher Guru

• Send private message

1

Friday, September 2nd 2005, 9:24pm

Hilfe: Philips SBC RU-760 (RU760) Programmierung

Hallo Zusammen,

nach langem überlegen und vielen Stunden probieren jetzt der Hilferuf...

Hab seit dem Frühjahr die RU-760 im Einsatz, und bin eigentlich hoch zufrieden... nun möchte ich die Funktionen erweitern, d.h. einige Shift-Tasten belegen, aber kommt mit der Programmierung nicht klar... die wurde schon mal in einem Thread diskutiert, aber damit komm ich nicht zurecht, mir fehlt die Struktur darin.

Hat jemand Erfahrung wie man einen Code so eingeben kann, dass dieser durch den Lirc eingelesen in einen Bezug zur Eingabe gebracht werden kann..

Die im Lirc-config.zip aufgeführten Codes sind die Standard Programmierung der RU760 Mode:VCR Code:0001

Thanks for any help
Günter
GR24 has attached the following file:
  • Lirc-config.zip (3.79 kB - 141 times downloaded - latest: Aug 8th 2014, 10:29pm)
Point of View ION330 | Silverstone Petit PT09B | noDisplay | Samsung Spinpoint F1 HA751 LJ | Mystique SaTiX-S2 Dual | yaVDR 0.4| FB Philips SBC RU 760

EPIA M10000, iTV-Media Silver | 240x128 Blue | Samsung Spinpoint F1 HA751 LJ (LogiLink AD0006a - IDE-to-SATA) | TT1.5, easy-vdr | FB Philips SBC RU 760

This post has been edited 1 times, last edit by "GR24" (Sep 2nd 2005, 9:25pm)