You are not logged in.

Dear visitor, welcome to VDR Portal. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Thursday, June 1st 2006, 9:40am

LinVDR mit MS 6534 Ver. 1 ???

Hallo zusammen !

Habe ein MS 6534 Ver.1 (Mini ATX) liegen. In der Kompatibilitätsliste von LinVDR ist er nicht aufgelistet. Heist es, mit dem geht gar nix, oder hat es schon jemand ausprobiert? Das Problem - ich muß noch passendes CPU besorgen (Sockel 478), und bevor ich es mache, wollte ich mich informieren, ob es grundsätzlich geht...

Gruß
Dimitz